”MI în logotipul nostru semnifică «Mobile Internet(internet mobil)», dar de asemenea pentru noi mai sună că Xiaomi s-a confruntat mereu cu diverse provocări, multe dintre acestea s-au dovedit inițial imposibil de realizat la începutul anilor de activitate.”

100+

țările și regiunile în care sunt disponibile produsele Xiaomi Xiaomi

2010

Xiaomi și-a început activitățile cu dezvoltarea firmware-ului MIUI, care a câștigat încrederea întregii lumi..

2011

Compania și-a lansat propriul smartphone. S-a remarcat printr-un preț accesibil și parametri puternici..

2013

Trei ani mai târziu, audiența MIUI a depășit 30 de milioane de oameni și continuă să crească constant..

2014

Compania a reușit să ocupe locul 6 la vânzările de smartphone-uri de pe piață și continuă să mențină poziția.
Alătură-te echipei noastre
Toate posturile vacante
Promoter
șos. Muncești, 41
Promoter
Vînzător - consultant
șos. Muncești, 41
Vînzător - consultant
Vânzător- Consultant online
șos. Muncești, 41
Vânzător- Consultant online
Toate posturile vacante
Produsul a fost adăugat în coș
Produsul a fost adăugat la favorite
Deschide favorite
Catalog