”MI în logotipul nostru semnifică «Mobile Internet(internet mobil)», dar de asemenea pentru noi mai sună că
Xiaomi s-a confruntat mereu cu diverse provocări, multe dintre acestea s-au dovedit inițial imposibil de realizat la începutul anilor de activitate.”
100+
țările și regiunile în care sunt disponibile produsele Xiaomi Xiaomi2010
Xiaomi și-a început activitățile cu dezvoltarea firmware-ului MIUI, care a câștigat încrederea întregii lumi..2011
Compania și-a lansat propriul smartphone. S-a remarcat printr-un preț accesibil și parametri puternici..2013
Trei ani mai târziu, audiența MIUI a depășit 30 de milioane de oameni și continuă să crească constant..2014
Compania a reușit să ocupe locul 6 la vânzările de smartphone-uri de pe piață și continuă să mențină poziția.Alătură-te echipei noastre
Toate posturile vacante

Muncești, 41
Online Marketing Assistant
șos. Muncești, 41
Promoter
șos. Muncești, 41
Vînzător - consultant
șos. Muncești, 41
Vânzător- Consultant online